Menu

Welcome to JetDanmark. Please login or sign up.

Seneste forum indlæg

Jettræf Værløse 26. september 2026

Startet af Gorm, 06. Maj 2026 21:23

Forrige emne - Næste emne

Linkede begivenheder

• Værløse

Værløse Flyvestation lørdag - søndag er reservedag.

Gorm

Hej Alle,

For at komme ind med bil skal man have en køretilladelse. Den skaffer Preben via Naturstyrelsen. Preben søger tilladelse på de 14 nummerplader der før har været inde, men hvis man vil have en ny bil ind, eller et nyt medlem vil være med så tilmeld dig på facebook siden med din nummerplade, så søger Preben også til dig.
Senest onsdag den 16 september.
De "gamle kendinge" behøver ikke gøre noget.

Vi mødes her, lørdag morgen, og kører ind i samlet flok.

VH
Formanden

Henrik

Bayer

Hej Alle,

Vi må lige se vejret an mht lørdag.
Preben og jeg skriver her på Forum fredag eftermiddag om vi er GO eller udsætter til søndag.
Ellers er det kl 10 samme sted, bag det gamle FMI, nuværende Filmskole 😊

Bayer

Hej Alle,

Vejret ser overhovedet ikke lovende ud i weekenden, lørdag en hel del vind og lidt regn. Søndag mere regn og også noget vind. Det er derfor overvejende sandsynligt at vi rykker det til en anden weekend. Vi skriver i morgen når beslutning er truffet.
Men men men, en bøn fra Preben og jeg og Bestyrelsen og Lulu og Jadelaila;
Kan I for hulen ikke godt skrive her på forum hvis I tænker at komme og flyve. Man kan sagtens skrive, "kommer hvis vejret tillader", men så har vi en chance for at vide lidt om hvem, hvor mange, osv., og det gør det nemmere for os  8) ;D  ;D
Hvis man møder op uden at have skrevet på Forum, koster det kage til alle,,,,,

Bayer

VI AFLYSER DENNE WEEKEND PGA VEJR, OG UDSKYDER TIL NÆSTE WEEKEND DEN 26/27 SEP.
SKRIV HER PÅ TRÅDEN OM I KOMMER.
Jeg kan ikke selv den weekend, men håber mange melder sig på og vejret bliver godt, hvis ikke skyder vi det en weekend mere.
Bjørn

Henrik

Jeg kommer og det forlyder at Red Arrows duoen også kommer - Ole og Keld.

Thomas L.

Jeg kommer gerne  ;D

@Preben , det er noget tid siden jeg har været på Værløse, kan du bekræfte at min bil er blandt "de gamle kendinge"? A350XWB Mvh Thomas