Menu

Welcome to JetDanmark. Please login or sign up.

Seneste forum indlæg

Jettræf Værløse 18. juli 2026

Startet af Gorm, 06. Maj 2026 20:45

Forrige emne - Næste emne

Linkede begivenheder

• Værløse

Værløse Flyvestation lørdag - søndag er reservedag.

Gorm

Hej Alle,

For at komme ind med bil skal man have en køretilladelse. Den skaffer Preben via Naturstyrelsen. Preben søger tilladelse på de 14 nummerplader der før har været inde, men hvis man vil have en ny bil ind, eller et nyt medlem vil være med så tilmeld dig på facebook siden med din nummerplade, så søger Preben også til dig.
Senest onsdag den 15 juli.
De "gamle kendinge" behøver ikke gøre noget.

Vi mødes her, lørdag morgen, og kører ind i samlet flok.

VH
Formanden

prbjac

Hej alle
Som noget nyt har Natuestyrelsen meddelt at de ikke længere vil opkræve gebyr for køretilladelserne, hvorfor melder historien ikke noget om men jeg har til sinds at finde ud af det  :)
Men ellers er det det samme, vi skal låne og aflevere en nøgle og opføre os som vi plejer.
Det vil være en god ting hvis i vil meddele her på tråden om i kommer.
Preben

Henrik

Kommer desværre ikke, da det er midt i sommerferien.

Bayer

Indtil videre er det kun Mr. NN som har meldt sig på. Hvis vi ikke ret hurtigt får flere tilkendegivelser, flytter vi arrangementet til senere på sommeren, men det skal arrangeres med Naturstyrelsen.
Det er svært at forsøge at styre de her aktiviteter når folk ikke gider bruge Forum. Vi forsøger faktisk at lægge noget arbejde i det, men hvis folk ikke engang har overskud til at skrive sig på aktiviteterne, så bliver det lidt tungt.

B.S.

Jeg vil gerne deltage og prbjac har fået min nummerplade

Hilsen BS

Flemming Winther

prbjac

Hej alle
Det ser ud som at vejret arter sig til at vi kan gennemføre i morgen lørdag, hvis der sker ændringer melder vi ud her på siden i aften kl 18.
Ellers mødes vi det sædvanlige sted kl 10 og kører ind samlet
Bjørn og Preben