Hovedmenu
Velkommen
Antal besøg (siden 7/12 2009)
Søg JetDanmark

Kr. Himmelfartstræf hos Falken

Danish Air Show 2022

JetCamp 2022

Jettræf hos Falken MFK

JetPower 2022

Nissetræf/Julefrokost
Seneste forum indlæg

Tack
Skrevet af Cometen
16 maj : 21:45

Tack
Skrevet af Cometen

Tack
Skrevet af Cometen

Hej NisseDet er en Liebetrau s[mere ...]
Skrevet af PropelLars
16 maj : 21:27

En fråga vad är det för fabrik[mere ...]
Skrevet af Cometen
16 maj : 20:49

Egentlig ikke svært. Kan sagte[mere ...]
Skrevet af PropelLars
12 maj : 21:28

Er det svært at få farten af t[mere ...]
Skrevet af Michael Nielsen
12 maj : 19:34

Hej Henrik :-) Ja det er også [mere ...]
Skrevet af PropelLars
12 maj : 19:15

Tak for en rigtig hyggelig wee[mere ...]
Skrevet af Bayer
10 maj : 22:23

Hej Lars,Jeg gætter på den er [mere ...]
Skrevet af HenrikR
10 maj : 18:58

Tak for sidst.. Super hyggelig[mere ...]
Skrevet af Ole K
09 maj : 22:14

Den flyver omtrent som den ple[mere ...]
Skrevet af PropelLars
09 maj : 16:27

Tak for en hyggelig weekend me[mere ...]
Skrevet af GJ
09 maj : 14:29

Mange tak for en god weekend, [mere ...]
09 maj : 09:11

Da din totale vægt eller skal [mere ...]
09 maj : 09:03

Halløj :) Min trofaste Draken [mere ...]
Skrevet af PropelLars
07 maj : 10:07

Deltager lørdag:-)
Skrevet af JAA
05 maj : 19:59

Kommer fredag og medbringer ca[mere ...]
Skrevet af F. Winther
04 maj : 22:18

Simon og Jeg kigger forbi Lørd[mere ...]
Skrevet af Kim Jørgensen
04 maj : 14:08

Der er bestilt fantastisk flyv[mere ...]
Skrevet af GJ
03 maj : 10:12

Hej drenge.Hvis det skulle hav[mere ...]
Skrevet af Laroni
02 maj : 21:58

Jeg kommer også, lørdag formid[mere ...]
Skrevet af Bayer
02 maj : 21:22

Jeg kommer fredag aften med ca[mere ...]
Skrevet af Allan Feld
01 maj : 22:47

Hej. Jeg kommer fredag og bliv[mere ...]
Skrevet af Henrik Jørgensen
01 maj : 16:52

Har et sæt nye originale Carf [mere ...]
Skrevet af B.S.
30 apr : 14:41

Satser på at kommer 2 personer[mere ...]
Skrevet af JØ
28 apr : 09:23

P-80SEJeg sælger min trofaste [mere ...]
Skrevet af PropelLars
27 apr : 21:33

Kommer én af dagene, og min ga[mere ...]
Skrevet af HenrikR
26 apr : 20:43

Kommer også, men først lørdag [mere ...]
Skrevet af Ole K
26 apr : 20:42

Kommer også Camping to pers.Sø[mere ...]
Skrevet af sv
26 apr : 16:01
Forums
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
![]() Gå til side >> |
Ophavsmand | Indlæg |
GJ |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() Oprettet: lør sep 10 2011, 10:41 Indlæg: 502 | Nu er det snart den tid hvor man skal huske hue, vanter og uldne underrør, når man skal ud og flyve - og det betyder også at det er tid til at invitere til JetDanmarks kombinerede Nissetræf og julefrokost. JetDanmark holder Nissetræf og julefrokost for alle vores medlemmer på Lindtorp Flyveplads i weekenden lørdag den 16. og søndag den 17. oktober. (ankomst mulig fra fredag eftermiddag) ![]() Vi afholder julefrokost lørdag aften, ligesom der vil blive serveret lidt til mavsen hen over weekenden... Pris for julefrokost bliver ca DKK 165,- pr. person. Menuen bliver nogenlunde som de forrige år, og dæ ku' da godt ha' vær't møj wærre... Marinerede sild m/carrysalat Rødspættefilet m/remoulade og citron Æg med rejer og mayonaise Tartelet m/høns og asparges Mørbrad a la creme m/surt Julepostej m/champignon og bacon Rugbrød, smør og flûtes Ris a la mande m/kirsebærsauce Hvis du har en flaske snaps som fortjener at bliver drukket, så er du meget velkommen til at tage den med ![]() ![]() Sidste frist for bindende tilmelding til maden er tirsdag den 12. oktober kl 22:00 Der er adgang til toilet døgnet rundt. Tilmelding her i tråden (skriv meget gerne om du har campingvogn med eller overnatter i klubhuset) og angiv venligst om du ønsker at deltage i julefrokosten lørdag aften. Deltagere: Peter L. (2 x julefrokost) Lars Robert (Camping, 1 x julefrokost) Nicolai (Camping, 1 x julefrokost) Allan F. (Camping, 1 x julefrokost) Rasmus G. (Camping, 1 x julefrokost) Karsten KOK (Camping, 2 x julefrokost) Thomas B. (Camping, 1 x julefrokost) Flemming N. (Camping, 4 x julefrokost) Michael N. (Camping, 1 x julefrokost) Gorm (Camping, 1 x julefrokost) Mvh Gorm ![]() Ajungilaq | ||
Tilbage til toppen |
Michael Nielsen |
| ||
![]() ![]() Oprettet: tor jun 18 2009, 09:31 Indlæg: 721 | Klar ![]() ![]() ![]() www.jetdanmark.dk | ||
Tilbage til toppen |
Fsrn |
| ||
![]() ![]() ![]() Oprettet: søn sep 01 2019, 16:07 Indlæg: 7 | Flemming Nielsen 2 x julefrokost + CV og en Viper… ![]() /Flemming | ||
Tilbage til toppen |
Bayer |
| ||
![]() ![]() Oprettet: søn dec 27 2009, 18:15 Indlæg: 174 | Jeg kommer også og spiser glad med ![]() "Cum Insantientibus Fuere Necesse Est" | ||
Tilbage til toppen |
Rosbjørn |
| ||
![]() ![]() ![]() Oprettet: søn aug 17 2014, 21:14 Indlæg: 139 | Hej Alle Vi er pt uden CV den er blevet haglskadet. Og forsikring har købt den. Så skal have købt anden. Så vi kan desværre ikke deltage i denne hyggelige traditionelle julefrokost. Øv øv. MVH ROSBJØRN | ||
Tilbage til toppen |
KOK |
| ||
![]() ![]() Oprettet: søn feb 10 2013, 23:33 Indlæg: 15 | Hej 2 x julefrokost + CV og T33 Hilsen Karsten (KOK) | ||
Tilbage til toppen |
GJ |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() Oprettet: lør sep 10 2011, 10:41 Indlæg: 502 | Du skal ikke holde dig tilbage med at melde dig til Nissetræf. Det bliver super hyggeligt (som sædvanligt) og det bliver fantastisk flyvevejr ![]() Mvh Gorm ![]() Ajungilaq | ||
Tilbage til toppen |
Fsrn |
| ||
![]() ![]() ![]() Oprettet: søn sep 01 2019, 16:07 Indlæg: 7 | Ja det ser ud til at blive en lille intim flok... ![]() /Flemming | ||
Tilbage til toppen |
Rasmus Glad |
| ||
![]() ![]() Oprettet: lør sep 11 2010, 20:33 Indlæg: 360 | Jeg kommer også med vogn - 1 x julefrokost | ||
Tilbage til toppen |
Fsrn |
| ||
![]() ![]() ![]() Oprettet: søn sep 01 2019, 16:07 Indlæg: 7 | Vi har lige en ændring.. børnene vil med, så vi bliver 4 stk og 2 stk CV… /Flemming | ||
Tilbage til toppen |
Gå til side >>
Bestyrer: A343, HenrikR |